رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر شهروند خبرنگار | مشارکت کودکان در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در مشهد، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۵۰۳۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در مشهد، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت + فیلم
صبح امروز، از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید‌ هم‌زمان با دهه امامت و ولایت در مشهد رونمایی شد.

پوریا محمدیان‌یزدی، معاون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۰ اتوبوس و ون که امروز (۲ تیر ۱۴۰۳) در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تعدادی از اتوبوس‌های جدید را به خطوط حاشیه شهر تزریق کنیم تا شاهد کاهش سرفاصله زمانی و ارتقای سطح سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در این مناطق باشیم.

به گفته وی، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و با حمایت شورای شهر و تأکیدات شهردار، امسال قرار است ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد اضافه شود.

وی افزود: تا امروز از قرارداد‌های جدید، ۲۰ دستگاه اتوبوس و چندین دستگاه مینی‌بوس اضافه شده است. امروز، ۵ دستگاه اتوبوس جدید را تجهیز و آماده کردند تا در خطوط مناطق حاشیه شهر فعال شود؛ هم‌زمان ۵ دستگاه مینی‌بوس نیز اضافه شد.

محمدیان‌یزدی بیان کرد: برنامه داریم هر ماه تعداد متنابهی اتوبوس و مینی‌بوس را به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تزریق کنیم که تا پایان سال، این ۴۰۰ دستگاه تحویل داده شود و شاهد ارتقای سطح خدمات‌رسانی سازمان اتوبوس‌رانی باشیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به تماس‌های صورت‌گرفته با ۱۳۷ و درخواست‌هایی که به سازمان اتوبوس‌رانی ارسال شده است، همه تقاضا داشتند خطوط این مناطق تقویت شود. تلاش می‌کنیم تعدادی از اتوبوس‌های جدید را به خطوط حاشیه شهر تزریق کنیم تا شاهد کاهش سرفاصله زمانی و ارتقای سطح سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در این مناطق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است که عمده اتوبوس‌ها خطوط حاشیه‌ای را پوشش دهند. ما قبلاً برای خرید اتوبوس از دولت یارانه دریافت می‌‎کردیم، اما در قرارداد‌های جدید، منابع مالی توسط شهرداری به صورت نقدی، ملک، پروانه و تسهیلات تأمین می‌شود که خود شهرداری پوشش می‌دهد. بنا داریم با حمایت شهردار و شورای شهر، این افزایش و حتی نوسازی ناوگان را به صورت پیوسته انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->